måndag 4 oktober 2010

Cake Pops

Jag har sett så många fina cake pops runt om på nätet och tänkte att det kan väl inte vara så svårt... hmmm man kan ju inte säga att de blev perfekta, den perfekta ytan som man ser på många ställen... well så blev inte mina... De var dock väldigt goda!





Jag gjorde innehållet genom att blanda chokladmuffins med nutella. Lätt massan vila en timme i kylen, rullade bollar och lät bollarna vila ytterligare en timme och sedan doppade jag dem i vitchoklad och dekorerade... Nå väl, practice make perfect så det blir väl till att göra dem några gånger till!

3 kommentarer:

Cupcakesfluffan sa...

Det blev ju jättefina cake pops, himla snyggt med chokladen runt

Sanne Erlandsson sa...

Tycker de blev kanonfina. Låter gott med nutella i.

Erika - Bakglädje sa...

Jag tycker att de blev jättefina. Min favorit är den nedersta bilden.